یکی یدونه من و بابایکی یدونه من و بابا، تا این لحظه: 10 سال و 9 ماه و 16 روز سن داره

آرشای مامان و بابا

بدون عنوان

1392/5/2 1:47
272 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیزم

خوبی؟

اومدم چندتا خبر رو بهت بدم

اول اینکه رفتم دکتر و بهم برگه معرفی به بیمارستان داد و رفتم بیمارستان کوثر و برای 14مرداد که سالگرد ازدواج مامان و باباییه نوبت برای سزارین گرفتم

یعنی ایشالا12روز دیگه توی بغله مامانی هیستی گل پسرم

بالاخره هلما دختر عمو مجتبی هم دیروز یعنی31تیر ساعت3توی بیمارستان کوثر دنیا اومد

البته بعد از اینکه دکترش فهمید قلب هلما خوب نمیزنه و یه روز زنعمو بیمارستان بستری بود و سوزن فشار بهش زدن ولی نتونست طبیعی دنیا بیاد و دیروز با سزارین هلما خانوم دنیا اومد

امشبم رفتیم خونه عمو مجتبی برای جشن تولدهلما خانوم

هردوخوب بودن البته خیلی گریه میکرد دخمل خانومی

ایشالا زودتر آروم شه

خیلی دوستت دارم مامانی

دیگه برم

بازم میام عزیزم

دوستت داریمممممممممممم

بوس

بای نفسمون 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)