یکی یدونه من و بابایکی یدونه من و بابا، تا این لحظه: 10 سال و 9 ماه سن داره

آرشای مامان و بابا

امان از خرابکاریات و جونم میره برای شیرین بازیات

1400/4/23 18:21
177 بازدید
اشتراک گذاری

خب خب اومدم از خرابکاریات بگم اول که بدونی چیااااااااااااااااا میکشم😂

از بس میرفتی روی اوپن و آویزون میشدی از در یخچال که خوردنی برداری دیدیم در یخچال خراب شده وتعمیرکار اومد و 500 گرفت برای تعمیر

جالبیش به اینه که هرجا میرفتی با افتخار میگفتی میدونین من خیلی خسارت به مامانم میزنم چون اینکار رو کردم خخخخخ

اصلا که بلد نیستی روی زمین راه بری

نمیدونم چیکارت کنم

فقط روی لبه ها و دسته های مبل راه میری هر چی من آروم میگم با داد میگم و ....فایده ای نداره بابایی که همش میخنده میگه اشکال نداره نهایتش میخای تعویض کنی ولی چیزی به بچم نگو گناه داره

مرتب هم میری روی مبل و میری توی پنجره و بیرون رو نگاه کنی و منم هی حرص میخورم

هنوزم متاسفانه گاهی اوقات شب ادراری داری و هر وقت میگم چرا میگی مقصر باباست که صبح ساعت 6 پا میشه بره سرکار منو صدا نمیزنه برم دستشویی😂

شبا با هزار بدبختی میری روی تخت خودت ولی تا نصف شب که بیداری هی میای به ما سر میزنی انگار ما میخایم فرار کنیم

همش نگرانی که نکنه ما صبح زود بخایم بریم جایی و تو رو نبریم

برای همین صبح اول صبح میای و به جای بابات کنار من میخوابی

وقتی تو خوابی و من میخام بیدار شم و یواش به کارام برسم انگار بو میکشی که من نیستم فوررررررری بیدار میشی و میای

همش به بابات میگم ای خدا این چرا اینجوریه بعد از من میخابه و با منم بیدار میشه

گاهی اوقات دوست دارم تو شب زودتر بخوابی تا حداقل من هم یه کم به خودم برسم ولی محااااله

شیرین بازیات که همش زبون بازیاته

کافی من یا بابا یه چیزی بگیم یه حرفایی میزنی که ما تعجب میکنیم که اینو از کجاش درآورد

به مامانم میگی این چه دختریه آوردی تو آخه همش نق میزنه

یا به بابات میگی مامانم الان از اتاق اومد بیرون بهش بگو دوستش داری و چقدر خوشکله

میگی بابا تو کی میخای یاد بگیری که به مامانم این حرفا رو بزنی😂

الان یه هفتس با هم میریم پیاده روی و تو هم خیلی خوب داری استفاده میکنی و همراهیم میکنی

چون بابا حوصله پیاده روی نداره خودت با من میای که تنها نباشم

اگه بابات هر جا بره من تو خونه باشم تو هم نمیری ولی کافیه من بخام تا مغازه برم و بابا خونه باشه محاااااااله بمونی میگی من مامانم رو تنها نمیذارم

الهی دورت بگردم من همراه و مونس مامانی

قول میدم زود زود بیام و برات بنویسم

مخصوصا از خاطرات تعطیلات عید و مسافرتهامون

عاشقتم عشقم

پسندها (1)

نظرات (1)

Raha:)Raha:)
24 مهر 00 22:08
دنبال شدید ممنون میشم دنبال کنید🤗