یکی یدونه من و بابایکی یدونه من و بابا، تا این لحظه: 10 سال و 9 ماه و 9 روز سن داره

آرشای مامان و بابا

سونوگرافی اول

1391/12/23 9:37
257 بازدید
اشتراک گذاری

سلام قربونت برم الهی

امروز 5شنبه با بابایی رفتیم بیمارستان مادر و کودک قرار شد سزارین کنم و تو رو اونجا دنیا بیارم عزیزم

ساعت 12 هم رفتیم مطب خانم دکتر ناهید احمدی و سونو داخلی انجام داد و گفت یه دونه هست و قلب و همه چیزش تشکیل شده

قربونت برم من

منتظر اومدنت هستیم بیصبرانه

عکس سونو رو برات میذارم

امروز دکتر گفت سن حاملگیت 6هفته و 3روزه

گفت احتمالا تیر دنیا بیاد

خیلی دوستت دارم کنجدم

راستی امروز از بیمارستان برات 6تا کتاب قصه خریدم

اسمشون:دخترک موطلایی،سرزمین کوتوله ها،تاشی آتش پاره،مری مرتب ، تاتی کوچولو میخنده شیرینه مثل قنده ،سنجابها در مدرسه

زودی بیا تا مامانی برات بخوندشون

٥شنبه30آذر



پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)