یکی یدونه من و بابایکی یدونه من و بابا، تا این لحظه: 10 سال و 9 ماه و 2 روز سن داره

آرشای مامان و بابا

بدون عنوان

1391/12/14 10:11
221 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیزم

قربونت برم الهیییییییییی

خیلی برات دلتنگمممممممممممممم

دوس دارم زودتر تکونات رو به طور واضح حس کنم

همیشه میگفتن باید مادر بشین تا بدونین چه حسیه واقعا الان دارم یه خورده حس میکنم که چه احساسیهههههههههه

میگن خنده بچه بهت زندگی میده شادی میده

من هنوز به اونجاها نرسیدم ولی از همین الان حس زندگی کردن رو بهم دادی حس شاد بودن حس بیخیال همه حرف و همه کسی شدن

الان دیگه میبینم مهمترین چیزا تو زندگی و دنیا حضور تو و باباتهههههههههه

من با شما احساس خوشبختی میکنم

تو به زندگی من و بابا روح دادیییییییییی

بابا هر شب باهات قبل از خواب حرف میزنههههه برات سوره عصر رو میخونه تا اگه خدا بخواد صبور بشی و آروم و شیرین

من فقط از خدا سلامتیت رو میخوام همین وبس

اینم بدون که تو برام عزیزترینیییییییییی البته بعد از باباییییییییی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)