یکی یدونه من و بابایکی یدونه من و بابا، تا این لحظه: 10 سال و 9 ماه سن داره

آرشای مامان و بابا

شش سال بزرگ شدی جلو چشمام

1398/1/31 15:08
359 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عشقه مامان

خدا رو شاکرم که شش سال رو شاهد رشد و بزرگ شدنت بودم

الان دیگه ماه آخره پیش دبستانیت هست و ماشالا شما دیگه کامل هر کتابی جلوت بذارن میخونی

کلاس قرآنت هم خوب پیشرفت کردی

کلاس موسیقیت هم که سنتور رو انتخاب کردی و از این هفته معلم جدیدت که دوست باباس شروع به کار میکنه

یه هفته هم هست که کلاس آی مت رو شروع کردی

بعد از تموم شدن پیش دبستانیت هم میبرمت کلاس ورزشی ولی چه رشته ای رو نمیدونم باید ببینم چی رو دوست داری ولی فعلا تمایلت به شنا و ژیمناستیک هست

هفته قبل سرماخوردی. با بابا بردیمت دکتر. خانوم دکتر هم چکاپ کامل انجام داد و به بابایی گفت ماشالا پسرت 10 سانت از اندازه نرمال بلندتره و جزو پسرای قد بلند حساب میشه😍😍😍

وزنت هم که دو سه کیلو بیشتر از نرمال بود که خانوم دکتر گفت به جای برنج و ماکارونی و نشاسته ها بیشتر لبنیات و پروتئین بخوری 

این حرف خانوم دکتر شد جرقه ای برای جنابعالی که تا از مطب اومدیم بیرون با جدیت نگام کردی و گفتی مامانی شنیدی که خانوم دکتر چی بهم گفت. گفت دیگه من رژیمم و نباید برنج بخورم🤣🤣🤣

حالا این هفته گذشته جلوی هر کی رسیدی گفتی من مث امیر رضا رژیمم🤣🤣🤣

منم کلی باید بحث رو می پیچوندم که کسی سوالی نکنه🤪😁

الان وضعیتت عااالیه خدا رو شکر

آقاجون دو هفته قبل بهم گفت حتمااااا ارشا رو ببر یه جا ازش تست هوش بگیرین ولی من خیلی جدی نگرفتم

تا اینکه هفته قبل معلم قرآنتون خانوم بیگی بهم پیام داد و گفت حتما ارشا رو ببرین ازش تست هوش بگیرین چون خیلی باهوش هس و حتما نتیجه رو به منم خبر بدین

حالا قراره بریم یه موسسه خوب پیدا کنیم ببینیم چی میشه

مدرسه هم کلی گشتیم و فعلا نظرمون روی مدرسه خاکره توی زرهی هس باید ببینیم دوست عمد افشین چیکار میکنه برامون. میتونه اونجا ثبت نامت کنه یا نه چون مدارس دولتی همه طرح آدرس شده و سخت میگیرن مخصوصا این مدارس که خیلی خوب هستن دیگه واویلاتره

اگه اونجا نشد که باید بذارم غیرانتفاعی

 

الان کامل میتونی روخوانی کنی

نمیدونم تا چند بلدی بشماری چون آخرین بار فک کردم تا 1000 بلدی بشماری دیدم نه باباااااا هنوز بیشتر هم میری

نوشتن هم اعداد رو کامل بلدی و باید مدرسه که تعطیل شد توی خونه باهات کار کنم ببینم چقدر نوشتن وارد هستی

 

 

 

در نهایت خدا رو شاکرم که تو رو دارم عزیزترینم😍💕

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)