یکی یدونه من و بابایکی یدونه من و بابا، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه و 29 روز سن داره

آرشای مامان و بابا

عمر من میره پیش دبستانی میره🤩😍

1397/9/15 10:12
148 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عمر من

چند وقته از این وبلاگ دور بودم دلم براش تنگ شده بود

اون ارشای ریزه میزه ی من الان بزرگ شده ماشالا و مدرسه میره 😍

بماند که هر روز کلی مکافات داریم شبت برای زود خوابیدنش و صبحا برای بیدار شدنش

از زبونت که نگم ماشالا 

بعضی وقتا چیزایی میگی که من و بابا مات و مبهوت نگاه هم میکنیم که این رو از کجا یاد گرفته

توی این مدت که نبودم بگم از پیشرفتات😍

دوره کامل ارف یا همون نت خوانی رو توی 13 ماه تموم کردی که توی این 13 ماه بلز رو خیلی بیشتر دوست داشتی تا فلوت

البته اون هم به خاطر این بود که انگشتای نازت کوچولو بود و برای اینکه دقیق روی سوراخ های فلوت قرار بگیره و بپوشونیش سختت بود و کمی اذیت میشدی

خانم مریم زنده بودی که معلم دوره ارف بود خیلی برات زحمت کشید و خیلی صبوری کرد که خدایی نکرده از موسیقی زده نشین

الانم از آذر 97 به انتخاب خودت شروع کردی به سنتور نوازی به کمک خانوم فاطمه توکلی عزیز

ایشالا خانم توکلی هم مث خانم زنده بودی صبور باشه

کلاس آی مت هم که خیلی علاقه نشون دادی ما هم فرستادیم ایشالا همیشه شاهد پیشرفتت باشیم عمر من

 

عزیز دلم میخوام وقتی بزرگ شدی و اینا رو خوندی بدونی که من و بابا خیلی مواقع از خیلی چیزها گذشتیم فقط و فقط به امید اینکه پیشرفت و خوشحالی تو رو ببینیم😍😍

خیلی دوستت داریم یکی یه دونه ی من و بابا

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)