یکی یدونه من و بابایکی یدونه من و بابا، تا این لحظه: 10 سال و 9 ماه و 9 روز سن داره

آرشای مامان و بابا

پاقدم شما و قبولیه بابا در مرحله اولیه مقطع دکترای تخصصی

1392/1/26 15:14
455 بازدید
اشتراک گذاری

سلااااااااااااااااااااااام عشقم

سلااااااااااااااااام نفسم

سلاااااااااااااام ثمره زندگیمون

خوبی عزیزم

ایشالا صحیح و سالم باشی پسرم

امروز بعد از کلی انتظار نتایج دکترا رو زدن

منم که از دیشب اطلاعات ثبت نامیه بابایی رو برداشته بودم امروز تا اون سرکار بودهزار بار رفتم توی سایت و چک میکردم ببینم نتایج رو زدن یا نه

تا اینکه دیدم نتایج رو زدن

منم با هزار جور سلام وصلوات اطلاعات شخصیه بابایی رو زدم

صفحه کارنامه رو که باز کرد از خوشحالی گریه ام گرفته بود

آخه بابایی خیلی منتظر نتایج بود

منم فوری پرینتش گرفتم و رفتم یه شاخه گل و یه کیک برای تبریک خریدم و 15دقیقه قبل از اینکه بابایی برسه من رسیدم خونه

وقتی به بابایی گفتم اونم کلی ذوق زده شد و من و تو رو بوسید

البته بگما که یه نامه هم از طرف تو به بابایی نوشتم و بهش گفتم آرشا هم بهت تبریک میگه و میه اینم از پا وقدمه من بوده

و در ضمن نوشتم بابایی شیرینیه من یادت نره

کاش خودتم بودی و بابایی رو میدیدی

خیلی دوستت داریم

بابایی تا8شب کلاس داره

منم که امروز نوبت دکتر دارم

برم ببینم دکترم چی میگه

فعلا من برم یه کوچولو بخوابم

آخه دیشبم باز مثل شبهای قبل از دندون درد تا صبح بیدار بودم

میبوسمت بای

اینم عکس جشن کوچولوی امروزمون

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)