یکی یدونه من و بابایکی یدونه من و بابا، تا این لحظه: 10 سال و 9 ماه و 2 روز سن داره

آرشای مامان و بابا

احساسه زیبای مادری

1391/12/22 12:49
246 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیز دلم

خوبی خوشکلم؟

اان تقریبا 10روزه که حرکاتت رو به صورته ضربه هایی احساس میکنم خیلی حس قشنگیه عزیزم

شکمم هم که ماشالا از وقتی اومدم توی 5ماه روزانه داره میاد بالا وتپلی میشه

بابایی دیشب کلی ذوق زده شده بود که میدید تو داری هی رشد میکنی و من رو تپل میکنی

امروز که سه شنبه هست شنبه هفته جدیدکه میشه26اسفند نوبت دکتر دارم

ایشالا که توی عزیز مثل نی نیه عمو مجتبی لجباز نمیشی و یه خرده شیطونی میکنی و جنسیتت رو به ما نشون میدی و از خماری درمون میاری

هفته دیگه چهار شنبه سال تحویله قراره امسال خونه خودمون بمونیم با بابایی سفره بندازیم چون بابایی شیفت اوله

راستی از امروز میشه 4ماه و 10روزم یعنیییییییییییییییییییییییییییی

روزی که خدا روحش رو در تو میدمه

امروز برای من و تو و بابایی یه روز خوب و به یاد موندنیه

خیلی دوستت داریم عزیزم

مواظب خودت باش

حساسیت من که خیلی کمتر شده

ایشالا از هفته دیگه با خیال راحت با اسم صدات میزنیمممممممم

عزیزمی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)