یکی یدونه من و بابایکی یدونه من و بابا، تا این لحظه: 10 سال و 9 ماه و 23 روز سن داره

آرشای مامان و بابا

بدون عنوان

1391/11/25 12:39
166 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیزم خوبی قربونت برم

من و بابایی هم خوبیم من یه چند روزه یه کوچولو سرما خوردم امروز باید برم دکتر

هفته قبل رفتم سونو ان تی و آزمایش غربالگری رو انجام دادم امروز باید جوابش رو ببرم برای خانم دکتر

راستی این مدت خیلی اسباب بازی برات خریدم

عروسک پت و مت که خیلی بامزه هست-یه بازی گلف-6تا کتاب قصه دیگه-یه بسته مداد رنگی 32تایی-6تا جغجغه خوشکل-یه دارت

میخوام تا وقتی بیای کلی اسباب بازی برات بخرم

راستی اندازه ان تی تو1.1بود دکتر گفت خوبه

و در ضمن هفته قبلش اندازه قدت4.5سانتی متر بود البته بدون پاهات توی این سونو ماشالا هزار ماشالا خوب رشد کرده بوده و در عرض یه هفته شده بودی6.5

تا یادم نرفته یه چیزه دیگه هم بهت بگم دکتره صدای قلب نلزنینت رو هم برامون گذاشت قربونت برم من

از سونو گرافیه بابایی فیلم گرفت یادگاری برش میدارم تا خودتم ببینیش

میبوسمت

مامانی

Love Divider Graphic for Facebook

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)